Drop Shipping – Όροι συμμετοχής στην υπηρεσία 

Εφεξής “συνεργάτης” θα αναφέρεται ο χρήστης της υπηρεσίας Drop Shipping. Εφεξής “Πελάτης” θα αναφέρεται ο τελικός παραλήπτης ο οποίος διενεργεί ηλεκτρονικές παραγγελίες στην ιστοσελίδα του συνεργάτη, όπως αυτές προωθούνται προς διεκπεραίωση και αποστολή από την εταιρεία μας μέσω της υπηρεσίας Drop Shipping.

Ο συνεργάτης οφείλει να διαθέτει επαγγελματικό ΑΦΜ, να ανήκει στο πελατολόγιο της εταιρείας μας και να διαθέτει τους κωδικούς πρόσβασης στην ιστοσελίδας μας. Ο συνεργάτης οφείλει να διαθέτει ενεργή συνεργασία και συμφωνία με τουλάχιστον μια εκ’των ταχυμεταφορικών: ACS, Speedex Courier, ΕΛΤΑ Courier, Γενική Ταχυδρομική, Easy Mail, Courier Center, Ταχυδέμα και Last Mile. Το συνολικό πλήθος αποστολών της ημερησίας εξυπηρέτησης ανά συνεργάτη είναι: 100 αποστολές ανά εργάσιμη ημέρα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Ως έδρα της επιχείρησης μας δηλώνεται η διεύθυνση 4η οδός, Λάκκωμα Χαλκιδικής, Τ.Κ 63080, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία διαχείρισης. Το ωράριο λειτουργίας είναι 08:00-15:00, εκτός Σ/Κ. Οι εντολές παραλαβής από την έδρα μας, θα πρέπει να δίνονται για καθημερινές ημέρες και ώρες παραλαβής 13:00-15:00.

Όροι χρήσης της υπηρεσίας:

1) Οι μεταφορικές-ταχυμεταφορικές εταιρείες θα παραλαμβάνουν τα δέματα από την έδρα της εταιρείας μας κατόπιν εντολής του συνεργάτη τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες και κατά το διάστημα 13:00-15:00, εκτός Σαββάτου. Η έκδοση των συνοδευτικών voucher και η χρέωση των μεταφορικών εξόδων θα επιβαρύνουν τον συνεργάτη. Η εντολή παραλαβής από την έδρα της εταιρείας μας, θα δίνεται στις ταχυμεταφορικές εταιρείες έπειτα από αίτημα του συνεργάτη και όχι της εταιρείας μας. Οι εισπραττόμενες αντικαταβολές θα κατατίθενται από την ταχυμεταφορική απευθείας στους λογαριασμούς του συνεργάτη.

2) 2) Τα απαραίτητα παραστατικά όπως αποδείξεις λιανικής και τιμολόγια προς τους πελάτες, θα αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά από τον συνεργάτη.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης λάβει σπασμένο ή κατεστραμμένο προϊόν με υπευθυνότητα της μεταφορικής-ταχυμεταφορικής εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας δεσμεύεται ότι θα δηλώσει το συμβάν αλλά η εκάστοτε διαδικασία αποζημίωσης, αν αυτή απαιτείται, θα αφορά αποκλειστικά τον συνεργάτη και την μεταφορική εταιρεία.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης δεν λάβει την παραγγελία του σε εύλογο χρονικό διάστημα με υπευθυνότητα της μεταφορικής-ταχυμεταφορικής εταιρείας.

Η εταιρεία μας οφείλει να συσκευάσει με ασφάλεια και με όλες τις πρότυπες συνθήκες αποστολής και προετοιμασίας δέματος, όλες τις αποστολές του συνεργάτη που προορίζονται για τον πελάτη. Τα κόστη των υλικών συσκευασίας και του απασχολούμενου προσωπικού συμπεριλαμβάνονται στην ημερήσια προμήθεια που λαμβάνει η εταιρεία μας από τον συνεργάτη.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Οι επιστροφές ελαττωματικών και λανθασμένων προϊόντων των πελατών μέσω ταχυμεταφορικής, θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά στην έδρα του συνεργάτη. Ο συνεργάτης, σε περίπτωση που επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρεία μας για την έκδοση πιστωτικού τιμολογίου, οφείλει να εκδώσει δελτίο αποστολής όπου θα αναγράφονται τα προς επιστροφή προϊόντα (τίτλος και κωδικός προϊόντος) και εφόσον συγκεντρώσει ένα πλήθος επιστρεφόμενων προϊόντων, να τα αποστείλει την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση επιστροφής απαράδοτων αποστολών στην έδρα του συνεργάτη, ο συνεργάτης συνιστάται να ακολουθήσει την άνω αναφερόμενη διαδικασία.

Σε περιπτώσεις που ο συνεργάτης κρίνει πως απαιτείται η αλλαγή των προϊόντων των πελατών του μέσω της διαδικασίας παράδοσης-παραλαβής (αλλαγή χέρι με χέρι), οφείλει να παραγγείλει εκ νέου το προϊόν μέσω της ιστοσελίδας μας, να το εξοφλήσει και έπειτα να εκδώσει το αντίστοιχο voucher που θα μας κοινοποιηθεί προκειμένου να προβούμε στην προετοιμασία και την αποστολή του προϊόντος στον πελάτη. Σε περίπτωση που οι ημερήσιες αποστολές του συνεργάτη αφορούν αποκλειστικά αποστολές παράδοσης-παραλαβής εξαιτίας αποστολής ελαττωματικών ή λανθασμένων προϊόντων, δεν χρεώνεται η ημερήσια προμήθεια της υπηρεσίας στον συνεργάτη. Για τα επιστρεφόμενα προϊόντα μέσω παράδοσης-παραλαβής, ο συνεργάτης συνιστάται να ακολουθήσει την άνω αναφερόμενη διαδικασία συγκέντρωσης του πλήθους των προϊόντων.

Οι επιστροφές προϊόντων χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση, με τα μεταφορικά κόστη να επιβαρύνουν την εταιρεία μας, δεν παραλαμβάνονται σε καμία απολύτως περίπτωση και τα δέματα αποστέλλονται πίσω στον αποστολέα.

Οι προμήθειες που έχουν προηγουμένως ληφθεί, δεν επιστρέφονται σε καμία απολύτως περίπτωση.

Για τις επιστροφές των προϊόντων πελατών που απαιτούν την μεταφορά με μεταφορική εταιρεία (όχι courier) η διαδικασία έχει ως εξής: Ο συνεργάτης οφείλει να εκδώσει δελτίο αποστολής από την έδρα του προς την έδρα μας, να αποστείλει ένα αντίγραφο σε εμάς και ένα αντίγραφο στον πελάτη, το οποίο ο ίδιος οφείλει να το προσκομίσει συνοδευτικά στην μεταφορική εταιρεία κατά την παραλαβή του δέματος που επιθυμεί να επιστρέψει. Η εντολή για την παραλαβή του δέματος δίνεται αποκλειστικά από την εταιρείας μας όπως και η επιλογή της εκάστοτε μεταφορικής. Για να διενεργηθεί η επιστροφή μέσω μεταφορικής θα πρέπει το προς επιστροφή δέμα να είναι στην κατάσταση που παραλήφθηκε (συσκευασμένο στο κουτί του, με όλα τα παρελκόμενα). Σε περίπτωση που η συσκευασία έχει καταστραφεί, το προϊόν κρίνεται άμεσα ότι βρίσκεται εκτός εγγύησης και δεν είναι δυνατή η επιστροφή του.

Το δέμα, αφού επιστραφεί στην εταιρεία μας, ελέγχεται και εφόσον διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό, αποστέλλεται καινούργιο προϊόν χωρίς χρέωση απευθείας στον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν κριθεί ελαττωματικό, ο συνεργάτης χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής της πρώτης αποστολής του δέματος προς την εταιρεία μας καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής, ενώ στον πελάτη επιστρέφεται το ίδιο προϊόν. Αν ο πελάτης ενημερώσει τον συνεργάτη πως δεν επιθυμεί να παραλάβει το ίδιο και αιτηθεί επιστροφή χρημάτων από τον συνεργάτη, ο συνεργάτης οφείλει να του επιστρέψει τα χρήματα του σε χρονικό διάστημα που ο ίδιος κρίνει ότι απαιτείται ή να πράξει σύμφωνα με τους όρους χρήσης που έχει ορίσει στην ιστοσελίδα του και αφορά τις επιστροφές προϊόντων, ενώ τα έξοδα επιστροφής που θα επωμιστεί η εταιρείας μας προστίθενται στο ποσό της μηνιαίας καταβολής των προμηθειών που οφείλει να μας καταθέσει μέσω τραπέζης ο συνεργάτης.

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφών, εκδίδεται δελτίου τεχνικού ελέγχου όπου περιγράφονται τα ευρήματα και η κατάσταση του δέματος που παραλήφθηκε.

ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

Η εταιρεία μας δεσμεύεται ότι θα αποστέλλει αυθημερόν όλες τις παραγγελίες του συνεργάτη προς τους πελάτες του, εφόσον ο συνεργάτης τηρήσει ρητά όλες τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • 1) Η παραγγελία χονδρικής των προϊόντων που θα αποσταλούν μετέπειτα μέσω Drop Shipping, θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει προεξοφληθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης, προκειμένου να είναι δυνατή η χρήση της υπηρεσίας.
  • 2) Ο συνεργάτης οφείλει να αποστείλει όλα τα συνοδευτικά voucher μέσω e-mail (supernovabat@gmail.com) σε αρχείο .zip σε καθημερινές εργάσιμες ημέρες εκτός Σαββάτου και αυστηρά έως τις 09:30 μ.μ. Οι παραγγελίες του συνεργάτη που θα καταχωρούνται μετά τις 09:30 μ.μ θα αποστέλλονται την επόμενη ημέρα εφόσον αυτή είναι εργάσιμη.
  • 3) Ο συνεργάτης οφείλει να αποστείλει ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα παραστατικά στον πελάτη χωρίς την διαμεσολάβηση της εταιρείας μας η οποία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης δεν λάβει το αντίστοιχο παραστατικό απόδειξης της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει στην ηλεκτρονική σελίδα του συνεργάτη. Επίσης η εταιρεία μας δεν αποθηκεύει κανένα προσωπικό στοιχείο που αναγράφεται στα voucher που μας κοινοποιούνται από τον συνεργάτη.
  • 4) Η εταιρεία μας παρέχει στον συνεργάτη την δυνατότητα ελέγχου των αποστολών μέσω ενός ψηφιακού αρχείου σε κοινή χρήση το οποίο δίνει την δυνατότητα ελέγχου των καθημερινών αποστολών και των χρεώσεων των προμηθειών της υπηρεσίας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ

Οι πάγιες μηνιαίες προμήθειες για το σύνολο των αποστολών οφείλουν να κατατίθενται από την 1η έως και την 5η ημέρα του κάθε μηνός στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας, αφού πρώτα σταλεί στον συνεργάτη αναλυτική λίστα με τις μηνιαίες αποστολές του όπου θα αναγράφεται και το οφειλόμενο ποσό κατάθεσης. Έπειτα από την καταβολή του ποσού των προμηθειών, ο συνεργάτης θα λαμβάνει το αντίστοιχο ηλεκτρονικό παραστατικό παροχής υπηρεσιών από την εταιρεία μας.

Κατεβάστε το αναλυτικό συμφωνητικό εμπορικής συνεργασίας πατώντας εδώ
Προκειμένου να συμμετέχετε στην υπηρεσία θα πρέπει να το στείλετε υπογεγραμμένο στο supernova.b2b@gmail.com