H ιστοσελίδα supernova.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προϊόντων μέσω
Διαδικτύου της εταιρείας Πανάκα Αθηνά, με έδρα στο Λάκκωμα Χαλκιδικής, στην 4 η οδό, ΔΟΥ: Νέων Μουδανιών, ΑΦΜ: 137344618
Αριθμό ΓΕΜΗ: 119131457000, τηλ. 2399020300, email: supernova.b2b@gmail.com & supernovabat@gmail.com.

Παρακαλούμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας πριν την περιήγηση τους να συμβουλευτούν τους κάτωθι όρους
χρήσης και προϋποθέσεις, καθώς κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται με το
κατάστημα θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται τους κάτωθι όρους χωρίς εξαιρέσεις.

Όροι χρήσης

Η ιστοσελίδα supernova.gr διατηρεί το δικαίωμα της να τροποποιεί και ανανεώνει μονομερώς και χωρίς προηγούμενή ειδοποίηση προς τους χρήστες τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του μένοντας πάντα πιστό στα συναλλακτικά ήθη και χωρίς τυχόν αλλαγές να δεσμεύουν παραγγελίες οι οποίες έχουν ήδη εκτελεστεί.
Η ιστοσελίδα αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν αλλαγές και τροποποιήσεις.

Οι αναγραφόμενες τιμές που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα, είναι χονδρικής τιμής χωρίς Φ.Π.Α.
Το κατώτερο όριο ηλεκτρονικής παραγγελίας είναι 100€ με Φ.Π.Α και ισχύει για όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες.
Για παραγγελίες άνω των 500 ευρώ και εντός Ελλάδος, ισχύουν δωρεάν μεταφορικά.

Οι παραγγελίες κάτω του ορίου των 100€ με Φ.Π.Α δεν εξυπηρετούνται σε καμία απολύτως περίπτωση.
Η αντικαταβολή έχει καταργηθεί σαν μέθοδος πληρωμής παραγγελιών.

Εξαιρούνται οι παραγγελίες που αφορούν την υπηρεσία “Drop Shipping”.
Ενημερωθείτε για την υπηρεσία “Drop Shipping” πατώντας εδώ.

Όλα τα αναρτημένα προϊόντα είναι και άμεσα διαθέσιμα.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις και συμφωνείτε με το περιεχόμενο αυτών διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγησή σας στην ανωτέρω ιστοσελίδα www.supernova.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση, συναίνεση και συμφωνία σας με το περιεχόμενο αυτών.

Οι εξοφλήσεις των παραγγελιών των πελατών μπορούν να πραγματοποιηθούν με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω PayPal ή απευθείας με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα.

Αν ο πελάτης διαθέτει λογαριασμό σε μια εκ’των τραπεζών που συνεργαζόμαστε, οφείλει να αποστείλει το αποδεικτικό pdf της συναλλαγής στο supernova.b2b@gmail.com εφόσον επιθυμεί την αυθημερόν αποστολή της παραγγελίας του.
Τα τιμολόγια των παραγγελιών είτε περιέχονται εντός του δέματος, είτε παραδίδονται από τον μεταφορέα που θα παραδώσει το δέμα, είτε και κατόπιν αιτήματος μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά.

Οι λογαριασμοί τραπέζης της εταιρίας μας είναι οι εξής:

Εθνική Τράπεζα – Δικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR74 0110 8630 0000 8634 0015 329
[BIC/SWIFT]: ETHNGRAA

Eurobank – Δικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR83 0260 1390 0003 8010 1237 486
[BIC/SWIFT]: ERBKGRAA

Alpha BankΔικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR77 0140 7200 7200 0200 2004 366
[BIC/SWIFT]: CRBAGRAA

Τράπεζα Πειραιώς – Δικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR70 0172 2160 0052 1610 2356 820
[BIC/SWIFT]: PIRBGRAA

 

1. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

Πνευματική ιδιοκτησία παρεχόμενων πληροφοριών και μέσων
Βάσει των περιουσιακών και ηθικών δικαιωμάτων της εταιρείας μας, όπως αυτά περιγράφονται στα άρθρα 3 και 4 του Ν. 2121/1993, απαγορεύονται ρητά χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της εταιρεία μας (άρθρο 14 Ν. 2121/1993) η οποιαδήποτε αναπαραγωγή των επί μέρους παρεχόμενων πληροφοριών, όπως κειμένου, μέρους της βάσης δεδομένων, γραφικών παραστάσεων ή φωτογραφιών, σε πρόσωπα ή χρήστες του διαδικτύου που δεν ανήκουν στο ενεργό πελατολόγιο της εταιρείας μας. Επομένως απαγορεύεται η αποθήκευση σε σκληρό δίσκο ή άλλο τεχνικό μέσο αποθήκευσης, η αποστολή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), η φόρτωση με server, η δημιουργία deep και in-line links, η εκτύπωση και διανομή σε έγγραφη μορφή (ηλεκτρονική ή έντυπη), η μετάφραση ή η διανομή του περιεχομένου αυτών, η μετατροπή του συνόλου ή μέρους αυτών καθώς και η παρουσίαση στο κοινό. Όλα τα ανωτέρω αποτελούν αποκλειστικά δικαιώματα της εταιρείας μας και του εμπορικού σήματος SUPERNOVA. Η εταιρεία μας μέσω πάσας επιφύλαξης των νομίμων δικαιωμάτων της ενδέχεται να προβεί σε έννομες ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την εμπορική της φήμη και τα δικαιώματα της σε χρήστες που καταπατούν τα ως άνω αναφερόμενα.

Ο νόμος προβλέπει τα ακόλουθα μέτρα προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και επιβολής κυρώσεων κατά όσων προσβάλουν αυτή:

α. ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή 2.900 – 15.000 ευρώ κατ’ άρθρο 66 του Ν. 2121/1993.

β. ΑΣΤΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Σε κάθε περίπτωση προσβολής ή επαπειλούμενης προσβολής της πνευματικής ιδιοκτησίας η εταιρεία μας δύναται να αξιώσει κατά περίπτωση την αναγνώριση του δικαιώματός της, την άρση της προσβολής και την παράλειψή της στο μέλλον (άρθρο 65 παρ. 1 Ν. 2121/1993).

Προϋποθέσεις έναρξης συνεργασίας

Τα αναρτημένα προϊόντα είναι διαθέσιμα μόνο για χονδρική πώληση. Ο πελάτης θα πρέπει να διαθέτει ενεργό επαγγελματικό ΑΦΜ με δραστηριότητες (Κ.Α.Δ) που επιτρέπουν τη μεταπώληση των εμπορευμάτων της εταιρίας μας. Αιτήσεις εγγραφής με ελλιπή ή ψευδή στοιχεία θα απορρίπτονται εντός 48 ωρών και η εταιρεία μας δεν διατηρεί κανένα απολύτως αντίγραφο των στοιχείων που δηλώθηκαν. Η εταιρεία μας επίσης διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει αίτηση νέου πελάτη κατά την κρίση της αφού κοινοποιηθούν όμως στον ενδιαφερόμενο πελάτη οι λόγοι απόρριψης. Επίσης, απορρίπτονται οι εγγραφές πελατών εξωτερικού που δεν τους επιτρέπονται οι ενδοκοινοτικές συναλλαγές με απαλλαγή Φ.Π.Α βάσει του συστήματος VIES.

Λήξη συνεργασίας και οικονομικές εκκρεμότητες

Η λήξη της συνεργασίας δεν ορίζεται από κάποιο συμφωνητικό. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον ο πελάτης ακυρώσει 3 παραγγελίες, με τρόπο αποστολής τέτοιο που όπου να απαιτείται η διαμεσολάβηση μεταφορικής εταιρείας, εντός ενός ημερολογιακού έτους, η συνεργασία διακόπτεται και ο λογαριασμός του πελάτη διαγράφεται οριστικά. Επίσης, εταιρεία και πελάτης μπορούν να αποφασίσουν μονομερώς τη λήξη της συνεργασίας ανά πάσα στιγμή εφόσον δεν υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες σε κανένα από τα δυο συμβαλλόμενα μέρη. Σε περίπτωση που οι οικονομικές εκκρεμότητες του πελάτη προς την εταιρεία μας είναι άνω του ποσού των 999,99 ευρώ και έχει παρέλθει χρονικό διάστημα 6 μηνών δίχως εξόφληση, η εταιρεία μας μέσω πάσας επιφύλαξης των νομίμων δικαιωμάτων της ενδέχεται να προβεί σε έννομες ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την εμπορική της φήμη και τα δικαιώματα της.

Γενικά στοιχεία

Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.supernova.gr, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών και των τιμών των προϊόντων.

2. Περιορισμός ευθύνης

Χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων εξαρτάται από τον τόπο αποστολής και την μεταφορική εταιρεία που αναλαμβάνει την μεταφορά. Η εταιρεία δύναται να ενημερώσει τους πελάτες της για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης των παραγγελιών, αλλά επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας για τις οποίες η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.

 

3. Ασφάλεια

Η εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απολύτως απόρρητες.

Αναγνώριση πελάτη

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση σας είναι δύο: το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός χρήστη (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια. Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλετε τον κωδικό χρήστη (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και της απόκρυψης αυτών. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής των κωδικών σας, θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Η εταιρία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ιδίους ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας ελεγκτικής αρχής. Μπορείτε να αιτηθείτε αντίγραφο των στοιχείων του λογαριασμού σας προκειμένου να μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λαθών.
Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεση μας με την εγγραφή σας ως μέλος, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας με την εταιρεία μας. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

 

4. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Στη supernova.gr λειτουργούμε συμμορφώμενοι με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία και ιδίως με τον Κανονισμό 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών , γι αυτό και δεν θα μπορούσαμε να μην θεσπίσουμε την ανάλογη Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (εφεξής η «Πολιτική Δεδομένων» ή «ΠΠΠΔ»), προκειμένου να ενημερωθείτε για την πολιτική της Εταιρείας αναφορικά με τα προσωπικά Σας δεδομένα, τα οποία Εσείς οικειοθελώς μας γνωστοποιείτε.

Κατά την επίσκεψη σας στην ιστοσελίδα και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά και φορολογικά στοιχεία που σας αφορούν. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του supernova.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.
Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματος τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.
Αν δεν έχετε ακόμη ενηλικιωθεί, η εγγραφή στην ιστοσελίδα μας απαγορεύεται ρητά.

 

5. Αγορά Προϊόντων

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρεία μας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση supernova.gr, μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα της εταιρείας. Η αγορά των προϊόντων μέσω της σελίδας, αφορά αποκλειστικά επαγγελματίες που διαθέτουν επαγγελματικό ΑΦΜ και φορολογικά κατοχυρωμένο Κ.Α.Δ που να τους επιτρέπει την έκδοση και λήψη τιμολογίου που αφορά είδη συναφή με τα προϊόντα μας.

 

6. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να πραγματοποιηθεί μόνο αν δεν έχει αποσταλεί ακόμα.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας μέσω e-mail: supernova.b2b@gmail.com & supernovabat@gmail.com και στο 2399020300 για την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει σαν τρόπο πληρωμής την άμεση τραπεζική μεταφορά και προβείτε σε 3 ακυρώσεις παραγγελιών κατά την διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους, η συνεργασία του πελάτη με την εταιρεία μας διακόπτεται οριστικά.

Προσοχή! Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική κατάθεση και ακύρωση παραγγελίας έπειτα από αίτημα του πελάτη, δεν επιστρέφονται μετρητά αλλά η επιστροφή γίνεται μέσω της τραπεζικής μεταφοράς του ποσού σε λογαριασμό που θα μας κοινοποιήσετε μέσω e-mail: supernova.b2b@gmail.com & supernovabat@gmail.com

 

7. Τρόποι Πληρωμής

Με τραπεζική κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρείας:

Εθνική Τράπεζα – Δικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR74 0110 8630 0000 8634 0015 329
[BIC/SWIFT]: ETHNGRAA

Eurobank – Δικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR83 0260 1390 0003 8010 1237 486
[BIC/SWIFT]: ERBKGRAA

Alpha BankΔικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR77 0140 7200 7200 0200 2004 366
[BIC/SWIFT]: CRBAGRAA

Τράπεζα Πειραιώς – Δικαιούχος: Πανάκα Αθηνά
IBAN: GR70 0172 2160 0052 1610 2356 820
[BIC/SWIFT]: PIRBGRAA

Απευθείας και με ασφάλεια μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας, επιλέγοντας την πληρωμή με κάρτα στο checkout της παραγγελίας σας ή και μέσω PayPal.

Παρακαλούμε κατά την διαδικασία της κατάθεσης σας, συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο σας. Με την λήψη της ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της. Παρακαλούμε σε κάθε περίπτωση, να αποθηκεύετε το αποδεικτικό της κατάθεσης σας στο προσωπικό σας αρχείο. Σε περιπτώσεις όπου η εξόφληση της παραγγελίας σας μέσω άμεσης τραπεζικής μεταφοράς εκκρεμεί για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 5 εργάσιμες ημέρες, η παραγγελία ακυρώνεται.

 

8. Παραγγελία / Έξοδα Αποστολής / Εγγύηση / Υπαναχώρηση / Πολιτική επιστροφών

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

«Σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για τις αγορές σας.
H παραγγελία σας με κωδικό XXXXXX καταχωρήθηκε επιτυχώς.
Θα λάβετε σύντομα επιβεβαίωση στο email που δηλώσατε.»

Έξοδα Αποστολής:

Όλες οι αποστολές της εταιρείας μας πραγματοποιούνται μέσω της μεταφορικής TRANSCOMBI

Χερσαία μέρη
7.00 ευρώ με ΦΠΑ για αποστολή παραγγελίας ογκομετρικού βάρους έως 100 κιλά
50.00 ευρώ με ΦΠΑ για αποστολή παραγγελίας ογκομετρικού βάρους από 101 έως 500 κιλά
60.00 ευρώ με ΦΠΑ για αποστολή παραγγελίας ογκομετρικού βάρους από 501 έως 1000 κιλά

Νησιά
12.00 ευρώ με ΦΠΑ για αποστολή παραγγελίας ογκομετρικού βάρους έως 100 κιλά
75.00 ευρώ με ΦΠΑ για αποστολή παραγγελίας ογκομετρικού βάρους από 101 έως 500 κιλά
95.00 ευρώ με ΦΠΑ για αποστολή παραγγελίας ογκομετρικού βάρους από 501 έως 1000 κιλά

Οι άνω αναγραφόμενες τιμές των μεταφορικών ισχύουν για κάθε (1) δέμα μεγέθους 0.60 Χ 0.40 Χ 0.40 μέτρων

Χρήσιμα στοιχεία:

Οικονομική διεύθυνση: Παναγιωτίδης Νεκτάριος npanagiotidis@transcombi.com.gr – 2316002550
Λογιστήριο/Τμήμα Αντικαταβολών: Μαμιόγλου Κατερίνα mamioglou@transcombi.com.gr
Τμήμα περισυλλογών, φορτώσεων, κίνησης αυτοκινήτων: Δημοπούλου Μαρία – Χουρουζίδης Λάζαρος – Βογιατζής Θανάσης – Μαυρίδου Σοφία – 2316002510 – kinisi@transcombi.com.gr
Τμήμα Τιμολόγησης: Λοθρίδου Γεωργία – Καλαράκη Μάλαμα – Τσιτινίδης Χρήστος – Κυριακίδης Σάββας – Γουρίδου Ευγενία – Μισχοπούλου Νίκη – 2316002520 – ntl@transcombi.com.gr
Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (υπεύθυνο για την εξυπηρέτησή σας σε οτιδήποτε αφορά διανομή): Τασιοπούλου Ελίζα – Μερκούλη Εύη – Κοντάκη Έλενα  – 2316002510 – cs@transcombi.com.gr
Τμήμα Εθνικής Μεταφοράς (υπεύθυνο για την γενικότερη λειτουργία-παρακολούθηση του έργου σας): Χαριτίδης Αναστάσης – Καρράς Φώτης – Μελέτης Θάνος – 2316002530 –  national@transcombi.com.gr

Χρονικά όρια λήψης και εκτέλεσης των παραγγελιών και ενδεικτικές ώρες παράδοσης:

Η εταιρεία μας δεσμεύεται ότι δύναται να διεκπεραιώσει σε εύλογο χρονικό διάστημα κάθε παραγγελία η οποία θα ληφθεί σε εργάσιμη ημέρα και ώρα έως τις 12:00μ.μ. Στην περίπτωση που η παραγγελία ληφθεί έπειτα του άνω αναφερόμενου χρονικού ορίου, αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εφόσον ο πελάτης επιλέξει σαν τρόπο πληρωμής κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας, συστήνεται να αποστείλει το αποδεικτικό της τραπεζικής μεταφοράς του τελικού ποσού της παραγγελίας στο supernova.b2b@gmail.com & supernovabat@gmail.com. Ο μέσος χρόνος παράδοσης μέσω μεταφορικής εταιρείας είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στις παραδόσεις με υπαιτιότητα της μεταφορικής εταιρείας ή για λόγους ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα. Σε ημέρες και περιόδους αυξημένου φόρτου, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις.

Χρεώσεις μεταφόρτωσης

Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για επιπλέον χρεώσεις μεταφόρτωσης της παραγγελίας του πελάτη, αλλά δύναται να προβεί σε πίστωση του επιπλέον ποσού, μέσω πιστωτικού τιμολογίου, σε περίπτωση που κρίνει η ίδια ότι απαιτείται. Οι χρεώσεις μεταφόρτωσης (4 έως 10 ευρώ) παρατηρούνται συνήθως στις παραδόσεις των δεμάτων σε νησιά και αφορούν καθαρά την μεταφορική εταιρεία και την συνεργασία αυτής με έτερη μεταφορική που εξυπηρετεί την τοποθεσία παράδοσης στην οποία δεν έχει πρόσβαση η συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική. Η επιλογή της εξυπηρετούσας μεταφορικής αφορά αποκλειστικά την συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική. Σε περίπτωση που έχετε χρεωθεί κάποιο κόστος μεταφόρτωσης, οφείλετε να μας γνωστοποιήσετε το γεγονός στο supernova.b2b@gmail.com & supernovabat@gmail.com προκειμένου η εταιρεία μας να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

Εγγυήσεις προϊόντων
(Αφορά προϊόντα με εξωτερικά – αισθητικά ελαττώματα)

Ο πελάτης υποχρεούται μετά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα που παρέλαβε για να ανιχνεύσει την παρουσία αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν, θα πρέπει να ενημερώσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά την εταιρεία μας. Δικαιούται να τα επιστρέψει στην εταιρεία μας δωρεάν σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Η εταιρεία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση. Εάν τα προϊόντα αυτά δεν είναι πλέον διαθέσιμα, θα αποσταλεί πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με επόμενη παραγγελία. Εφόσον τα προϊόντα αυτά είναι διαθέσιμα, η αλλαγή τους γίνεται διενεργείται χωρίς χρέωση μεταφορικών του πελάτη εφόσον πρόκειται για παραγγελία η οποία στάλθηκε με μεταφορική εταιρεία. Σε περίπτωση που η παραγγελία παραλήφθηκε από την έδρα μας, η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί και στο κατάστημα μας κατά τα ωράρια λειτουργίας της εταιρείας μας.

Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων και ελλιπείς παραγγελίες

Επιστροφές δύναται να πραγματοποιηθούν έναντι πίστωσης για το ποσό της επιστροφής. Από τον παρόν όρο εξαιρούνται τα μαρκέ πατάκια καθώς αποτελούν προϊόν που κατασκευάζεται κατά παραγγελία του πελάτη. Επιστροφές χρημάτων δε πραγματοποιούνται μετά το πέρας 14 ημερολογιακών προϊόντων σε κάθε περίπτωση. Επιστροφές προϊόντων που δεν περιέχουν δελτίο αποστολής, δεν γίνονται αποδεκτές. Προς επιτάχυνση των διαδικασιών επιστροφής και έκδοσης πιστωτικού τιμολογίου, οφείλετε να αποστείλετε και ηλεκτρονικά το δελτίο αποστολής στο supernovabat@gmail.com προτού μας επιστρέψετε τα προϊόντα. Το παρόν δικαίωμα επιστροφής γίνεται αποδεκτό μόνο για προϊόντα που επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση (πλήρης συσκευασία, παρελκόμενα, οδηγίες χρήσης κλπ.). Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με οποιαδήποτε άλλη δαπάνη εκτός από τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής. Οποιοδήποτε δέμα επιστροφής με ένδειξη χρέωση παραλήπτη δεν γίνεται αποδεκτό. Προϊόντα που επιστρέφονται ελλιπή ή έχουν υποστεί ζημιές, ή απουσιάζει ή έχει φθαρεί το barcode της εταιρείας μας, δεν γίνονται αποδεκτά και επιστρέφονται πίσω στον αποστολέα και δική του χρέωση. Σε περίπτωση απουσίας παρελκόμενων αξεσουάρ από τα κουτιά των προϊόντων ή σε περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας ή σε περίπτωση που έχουν αφαιρεθεί τα διακριτικά αυτοκόλλητα της εταιρείας μας, το προϊόν δεν πιστώνεται στο πιστωτικό τιμολόγιο και αποστέλλεται ξανά στον πελάτη εφόσον ο ίδιος το επιθυμεί. Η προθεσμία επιστροφής που αναφέρεται παραπάνω προσμετράτε από την επόμενη ημέρα της παράδοσης της παραγγελίας ή της παραλαβής της από το κατάστημα μας. Η συσκευασία του δέματος προς επιστροφή θα πρέπει να είναι προσεγμένη προκειμένου να μην υπάρχει φθορά του περιεχομένου κατά την μεταφορά του προς εμάς. Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο το οποίο δύναται να σταλεί και ηλεκτρονικά.

Επιστροφές γίνονται δεκτές από όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες εφόσον το δέμα παραδοθεί αυστηρά στην έδρα της εταιρείας μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει το δέμα με μεταφορική εταιρεία που δεν δύναται να παραδώσει το δέμα στην έδρα της εταιρείας μας ή δεν περιέχει δελτίο αποστολής, το δέμα αυτό επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση των νέων μεταφορικών εξόδων.

Οι αποστολές των επιστρεφόμενων δεμάτων μεγάλου όγκου, συστήνεται να πραγματοποιούνται με την μεταφορική εταιρεία Transcombi. Σε περίπτωση που το δέμα του πελάτη επιστραφεί προς εμάς με ταχυμεταφορική κούριερ και έχει ένδειξη χρέωση παραλήπτη, το δέμα δεν θα γίνεται αποδεκτό και θα αποστέλλεται πίσω στον αποστολέα.

Υπαναχώρηση

Για παραγγελίες για τις οποίες έχει προηγηθεί έκδοση τιμολογίου, δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης. Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική χρήση. Δεδομένου ότι η εταιρεία μας έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994.
Τι θεωρείται υπαναχώρηση;

Η υπαναχώρηση είναι η αναιτιολόγητη επιστροφή του συνόλου μιας παραγγελίας. Ισχύει εφόσον η παραγγελία έχει ήδη παραδοθεί. Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει τουλάχιστον ένα προϊόν από το σύνολο της παραγγελίας του, έστω και μια φορά, οπότε το προϊόν θα πρέπει να θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο και η έννοια της υπαναχώρησης παύει να υφίστανται.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως και οφείλεται να κοινοποιείται στο supernovabat@gmail.com

Πιστωτικό τιμολόγιο

Εφόσον το δέμα επιστροφής του πελάτη διαθέτει δελτίο αποστολής και εφόσον έχει παραληφθεί από την εταιρεία μας, εντός του χρονικού διαστήματος 1-5 εργάσιμων ημερών, διενεργείται έλεγχος των επιστρεφόμενων αγαθών. Τα προϊόντα που έχουν επιστραφεί και δεν βρίσκονται σε άρτια κατάσταση (απουσιάζει η εξωτερική συσκευασία, λείπουν τα παρελκόμενα ή το προϊόν είναι εμφανώς χρησιμοποιημένο με εξωτερικά εμφανή ελαττώματα), τίθενται άμεσα εκτός εγγύησης και δεν δύναται να συμπεριληφθούν στην έκδοση του πιστωτικού τιμολογίου. Τα προϊόντα που βγαίνουν εκτός εγγύησης και εκτός της διαδικασίας έκδοσης πιστωτικού τιμολογίου, δύναται να επιστραφούν στον πελάτη κατόπιν συνεννόησης στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παραλήφθηκαν.

Τα προϊόντα που παραλαμβάνονται σε άρτια κατάσταση, συμπεριλαμβάνονται στην διαδικασία έκδοσης του πιστωτικού τιμολογίου. Το πιστωτικό τιμολόγιο δύναται να σταλεί και ηλεκτρονικά κατόπιν σχετικού αιτήματος στο supernovabat@gmail.com, το αναφερόμενο τελικό σύνολο του πιστωτικού τιμολογίου αφαιρείται αυτομάτως από την επόμενη ηλεκτρονική παραγγελία του πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί να προβεί σε μελλοντική παραγγελία, το ποσό δύναται να επιστραφεί μέσω άμεσης τραπεζικής μεταφοράς σε λογαριασμό iban στον οποίο ο πελάτης οφείλει να μας κοινοποιήσει ηλεκτρονικά στο supernovabat@gmail.com συνοδευόμενο από το έγγραφο αίτημα του για την επιστροφή των χρημάτων του.
Ελλιπείς παραγγελίες

Σε περίπτωση που εκ’παραδρομής δεν παραλάβετε κάποιο από τα προϊόντα που τιμολογήθηκαν, μας ενημερώνετε επίσης εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου – δελτίου αποστολής και κατόπιν ελέγχου από την εταιρεία μας, σας αποστέλλονται τα ελλιπή προϊόντα χωρίς χρέωση μεταφορικών. Εάν τα προϊόντα αυτά δεν είναι πλέον διαθέσιμα, θα σας αποσταλεί πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με κάποια επόμενη παραγγελία σας. Στην περίπτωση που δεν προτίθεστε να πραγματοποιήσετε κάποια μελλοντική παραγγελία, τα χρήματα δύναται να σας επιστραφούν μέσω τραπεζικής μεταφοράς.

Προϊόντα εκτός εγγύησης

Προϊόντα που έχουν ανοιχτεί και έχουν έρθει σε επαφή με υγρό, χώμα ή ανθρώπινο δέρμα, δεν μπορούν να αντικατασταθούν για λόγους υγιεινής.
Η εγγύηση παύει επίσης να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

Όταν αφαιρεθεί το συνοδευτικό αυτοκόλλητο (barcode) που είναι τοποθετημένο στην εξωτερική επιφάνεια της συσκευασίας του εκάστοτε προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση αναιρείται και η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που δεν φέρουν τα διακριτικά αυτοκόλλητα της εταιρείας μας.

Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή ή αποκομμένη συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.

Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.

Πολιτική κρατήσεων

Η εταιρεία μας δύναται να κρατήσει την παραγγελία του πελάτη σε αναμονή έως και την εξόφληση της για χρονικό διάστημα έως και 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που καταχωρήθηκε η κράτηση και ο πελάτης έλαβε επιβεβαιωτική ενημέρωση. Έπειτα από το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος χωρίς να έχει ληφθεί η πληρωμή μέρους της παραγγελίας (ως προκαταβολή) ή και η εξόφληση της, η παραγγελία ακυρώνεται. Εφόσον η παραγγελία εξοφληθεί, εκδίδεται το απαραίτητο παραστατικό και η παραγγελία μπορεί να σταλεί άμεσα.

Η εγγύηση παύει επίσης να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

Όταν αφαιρεθεί το συνοδευτικό αυτοκόλλητο που είναι τοποθετημένο στην εξωτερική επιφάνεια της συσκευασίας του εκάστοτε προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση αναιρείται και η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που δεν φέρουν τα διακριτικά αυτοκόλλητα της εταιρείας μας. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την εταιρεία μας άτομο. Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή ή αποκομμένη συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή. Όταν η βλάβη προέρχεται από λανθασμένη εγκατάσταση. Η εταιρεία μας δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση, προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό-ηλεκτρολόγο.

9. Αρχείο XML

Οι εγγεγραμμένοι πελάτες έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν το αρχείο με τον κατάλογο των προϊόντων μας προκειμένου να το εισάγουν στο δικό τους website.
Για αιτήματα αποστολής του XML παρακαλούμε όπως αποστείλετε σχετικό αίτημα στο supernova.b2b@gmail.com

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Την διαδικασία εισαγωγής του XML θα πρέπει να την πραγματοποιήσει ο τεχνικός-διαχειριστής της ιστοσελίδας σας καθώς η εισαγωγή απαιτεί ένα επίπεδο εξειδίκευσης.

Επεξήγηση πεδίων
Το XML μας διαθέτει πληροφορίες που αφορούν: Το ID κάθε κωδικού, την ονομασία του προιόντος, τον κωδικό (SKU) του προιόντος, την περιγραφή (Content), την φωτογραφία (image), τις επιπλέον φωτογραφίες (Gallery), την κατηγορία (Category), τον κωδικό κατασκευαστή (MPN), τις τιμές χονδρικής χωρίς ΦΠΑ (Price), τον κατασκευαστή (Manufacturer), το αν υπάρχει απόθεμα (Stock Status), το βάρος (Weight), και την διαθεσιμότητα ανά ταχύτητα αποστολής (Shipping lead time).

Κατάλογος XML και πολιτική ανταγωνισμού.

Ο κατάλογος του XML αρχείου μας είναι ένα open source αρχείο, διαθέσιμο για όλους τους πελάτες που έχουν λάβει έγκριση χρήσης του τιμοκαταλόγου μας

(κατόπιν αιτήματος μέσω της συμπλήρωσης της παρακάτω αίτησης)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfhKCwf-5GM65fTA_WsODEiDm8IxZ3r1XWAHWWpv87SNwN-Ww/viewform?usp=sharing

και έχουν την δυνατότητα καταχώρησης ηλεκτρονικών παραγγελιών μέσω της ιστοσελίδας μας. Η χρήση του προορίζεται για τον εμπλουτισμό της ιστοσελίδας του πελάτη μέσω της προβολής των προϊόντων μας απευθείας στην ιστοσελίδα του πελάτη και στην χρήση του καταλόγου μας στις πλατφόρμες σύγκρισης και αγοράς προϊόντων όπως ο skroutz.gr, bestprice.gr, shopflix.gr κτλ. Ο κατάλογος είναι απολύτως συμβατός με τις πλατφόρμες διαχείρισης WordPress, Opencart, Shopify, PrestaShop αλλά και για custom πλατφόρμες διαχείρισης.

Συνοπτικοί όροι και προϋποθέσεις 
 
Υποχρεώσεις supernova.gr
  • Το xml μας θα ενημερώνεται καθημερινά και 6 φορές την ημέρα.
  • Θα περιέχει όλα μας τα προϊόντα και τις κατηγορίες προϊόντων.
  • Τα πεδία τιμών που θα περιέχει θα είναι της χονδρικής τιμής χωρίς ΦΠΑ στο πεδίο Price
  • Θα περιέχει όλα τα απαραίτητα πεδία όπως SKU, MPN/EAN, Manufacturer, Stock QTY, Product Status, Weight κτλ
  • Η εταιρεία μας οφείλει να ενημερώνει άμεσα το stock status των προιόντων που εξαντλούνται έτσι ώστε να αφαιρούνται αυτόματα από το xml.
Υποχρεώσεις πελάτη
  • Ο πελάτης οφείλει να μην επιλέξει τιμή μεταπώλησης που θα είναι μικρότερη από αυτή που ορίστηκε παραπάνω (Price + 80%).
  • Ο πελάτης οφείλει να ενημερώνει τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα το feed του xml που θα λαμβάνει από την εταιρεία μας προκειμένου να μην υπάρχουν αστοχίες των παραγγελιών που λαμβάνει εξαιτίας του λανθασμένου αριθμού των διαθέσιμων προιοντικών αποθεμάτων.
  •  Ο πελάτης οφείλει να μην μοιράζεται το xml του σε τρίτους, σε περίπτωση που αυτό συμβεί, η εταιρεία μας θα διακόψει άμεσα την συνεργασία με τον πελάτη αυτόν και θα καταργήσει το feed του xml του.
Κυρώσεις
Η εταιρεία μας θα είναι σε θέση να ελέγχει άμεσα όλες τις τιμές λιανικής που έχουν επιλέξει οι πελάτες που διαθέτουν το xml σε skroutz, bestprice & shopflix, και σε περίπτωση που έστω και ένα μοναδικό πλήθος κωδικού είναι κάτω του ορίου που ορίστηκε παραπάνω:
  •  Η εταιρεία μας θα απενεργοποιεί το xml του πελάτη αυτού για 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Σε περίπτωση που παρέλθουν οι 3 εργάσιμες ημέρες και ο πελάτης επαναλάβει την ίδια λανθασμένη προσέγγιση μεταπωλητικής τιμολόγησης των ειδών μας, το xml θα απενεργοποιείται για 6 εργάσιμες ημέρες.
  • Σε περίπτωση που για 3η φορά ο πελάτης επαναλάβει την ίδια λανθασμένη διαδικασία, η εταιρεία μας θα διακόπτει άμεσα την συνεργασία της με τον πελάτη αυτόν οριστικά και αμετάκλητα. Ενώ δεν θα είναι δυνατή πλέον η έκδοση τιμολογίου και η αγορά των προϊόντων της εταιρείας μας μέσω του supernova.gr

10. Τροποποίηση Όρων και Προϋποθέσεων

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των εγγεγραμμένων χρηστών.